بدون فیلتر

رسانه شو

 

زمانی که با هم‌ حرف می‌زدیم و زمانی که سرآشپز تکه‌های ساشیمی و نیجیری را برای‌مان آورد، گابریل از تک‌تک غذاها عکس گرفت تا در اینستاگرامش استوری کند. این‌کار را درحالی انجام داد که تاسف می‌خورد فکر و ذکر دوستانش شده به اشتراک گذاشتن تصاویر زندگی‌شان.

هر ماه بیش از یک میلیارد نفرمان، از اینستاگرام استفاده می‌کنیم. از غذاها، چهره‌ها، مناظر و غیره فیلم و عکس می‌گیریم و به اشتراک می‌گذاریم … بندرت فرصتی دست می‌دهد تا به این فکر کنیم که چطور به این نقطه رسیده‌ایم و این سبک زندگی چه معنایی دارد!

اینستاگرام یکی از نخستین برنامه‌های کاربردی بود که از رابطه ما با تلفن همراه‌مان نهایت بهره را برد و وادارمان کرد تا زندگی کردن در مقابل دوربین برای تایید شدن در دنیای دیجیتال را تجربه کنیم.

ماجرای اینستاگرام درس بزرگی است درباره اینکه چطور تصمیماتی که در یک شرکت فعال در عرصه رسانه‌های اجتماعی گرفته می‌شوند می‌توانند به شدت بر سبک زندگی ما و اینکه چه کسی در اقتصادمان پاداش می‌گیرد، تاثیر بگذارند.

قصد دارد شما را به پشت صحنه اینستاگرام ببریم ….

 

برگرفته از کتاب «بدون فیلتر» نوشته سارا فرایر ، خبرنگار حوزه فناوری بلومبرگ نیوز

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.